LEGION  LIVE EXPERIENCE

Et vas perdre el bolo del Razz2 el 24/09/2022? O simplement vols repetir la jugada? Un udol ha revelat que el 2023 repetim concert a Barcelona!

Serà un “Live Experience” en tota regla per aquells-es qui comprin les 100 primeres entrades, que donen l’oportunitat de poder assistir a la prova de so, tenir una samarreta exclusiva de l’event, una entrada física i sessió de fotaques i signatures.

El “Live Experience” és  encara  més que tot això perquè implica una experiència propera i personal amb la banda en un concert que es farà a una sala de dimensions més reduïdes que apropa Legion a cadascuna de vosaltres, la Wolf. Després del concert la festa seguirà a peu de pista per compartir el que vulgueu amb els irrepetibles, incomparables i meravellosos Legion!!! 😉

LEGION  LIVE EXPERIENCE

¿Te perdiste el bolo del Razz2 el 24/09/2022? ¿O simplemente quieres repetir la jugada? ¡Un aullido ha revelado que en 2023 repetimos concierto en Barcelona!

Será un “Live Experience” en toda regla para aquellos que compren las 100 primeras entradas, que dan la oportunidad de poder asistir a la prueba de sonido, tener una camiseta exclusiva del evento, una entrada física y sesión de fotos y firmas.

El “Live Experience” es aún más que todo esto porque implica una experiencia cercana y personal con la banda en un concierto que se hará en una sala de dimensiones más reducidas que acerca Legion a cada uno de vosotros a la Wolf. Después del concierto la fiesta seguirá a pie de pista para compartir lo que quiera con los irrepetibles, incomparables y maravillosos ¡Legión!!! 😉

Aperturas de puertas: 20.00H
Inicio de concierto: 21.00H

Ricard Altadill

💬 ¿Necesitas ayuda?
o escanea el código